De notulen staan in de bijlage
Nieuws
26-02-2011
Omdat de les van aankomende woensdag komt te vervallen (de gymzaal wordt gebruikt als stemlokaal) is de training eenmalig verplaatst naar de dinsdag avond.Van 19.30-21.00
14-02-2011
In de foto gallery impressie foto's van een aikido les. http://www.itokan.nl/image/tid/65
14-02-2011
Afgelopen zaterdag zijn bij Itokan Harderwijk, leden uit Hilversum, Amersfoort gekomen om met elkaar 10 jaar Harderwijk te vieren!
Na afloop thee en sake gedronken. Wijn en bloemen waren feestelijke kado's voor Joost en Anna.
17-01-2011
Op zaterdag 12 februari staan wij stil bij het feit dat de Dojo in Harderwijk 10 jaar bestaat!. Eerst is er van 13.30 tot 16.30 een stage door Joost en daarna gaan we waarschijnlijk uit eten of eerst even iets drinken....
Dat gaan we nog bespreken in de Dojo